That one violent Friend


  • About Video
  • Title: That one violent Friend
  • Author: Maraji’s World
  • Views: 134741
  • Likes: 6842
  • Length: 00:01:01
  • Upload Date: 2019-12-11 12:04:34
  • Tags: Unknown



  • 30 Comments

    Leave a Reply
    1. This is accurate 👁👄👁 btw, that violent friend is also hella crazy

    2. Do not want to have this friend

    3. Na so people for Zee world take dey die for staircase, 😅

    4. Mek ar dae fear violent friends

    5. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 so hilarious

    6. I'm that friend especially behind the knees bit !!!!

    7. I clicked on this video knowing I'd be that "violent friend" lmao

    8. It's all what it's all over

    9. Damn.. I again forgot both are same person… 🤦‍♀️

    10. The South African gqom music is lit🔥❤️❤️🇿🇦🇿🇦

    11. 🤣😂😂🤣this is funny 😆

    12. U finish my data honestly 😂😂😍😍

    13. Second one is so funny 😂😂😂😂😂😆🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    14. Me remembering that this is 1 person: oh😲

    15. The editing……

    16. How bout siblings?

      I'm definitely the violent sibling

    17. This is so effing relatable 😂😂😂😂😂😂😂

    18. That fall down the step tho. Lol

    19. I love ur video ….very funny 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂……count ur one fan from india😍

    20. First in history killed by laughter😂

    21. Are you satisfied now you have finally killed her 🤪🤪😂😂

    22. Jesus! I have a friend exactly the first one that slapped. She'll always be in jolly mood. Afraid to make joke in her presence or else arms will be swollen I'm telling you. Once I met her after quite a long time when she asked me, O are you still alive? And boom started laughing Ouch! Ouch! Ouch!

    23. 😂I just can't watch it at midnight..coz my laughter wil wake the country 😂😂😂😂😂😂

    24. Maddd editing

    25. https://t.co/xiwchHDVIZ 🔥🔥🔥 GO CHECK it Out NoW👆👆👆 🕸🕸🕸🥶🌋🥶

    26. That SLAP Tho!!!!

    27. Some scenes describe me💯😂

    28. I soo love this❤😫🤣

    Leave a Reply

    Your email address will not be published.